Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Až na ten drobný detail, že majitel žádnou humornou formu nesděluje. Najeďte si na slovenskou stránku a sám si ověříte jakou formu zvolil. Ale mě to je jedno, každý svého štěstí strůjcem. Majitel využil svého práva a výrobci využili taky svého práva.

9 0
možnosti
JZ

Pane Kašpárku. Nevykládejte nám tady o smyslu pro humor. Lidé vašeho ražení se tady naváželi do nás kvůli tomu, že si děláme legraci z Putina a spol. A také mi tady bylo vyhrožováno trestním stíhání za mé blogy.

8 0
možnosti
Foto

Pane Zieglere, vždyť mě neznáte, jak si můžete dovolit napsat "lidé vašeho ražení." Nikdy jsem se do nikoho nenavážel kvůli tomu, že si dělá legraci z Putina a spol. A už vůbec by mě nenapadlo iniciovat něčí stíhání za jeho názory.

0 0
možnosti
Foto

Díky za upozornění. Vím, kde nebudu kupovat dárky pod stromeček.

3 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 22,33
  • Průměrná čtenost 848x
Moje motto je "doufej v nejlepší, počítej s nejhorším". To je také heslo mého oblíbeného hrdiny Jacka Reachera od Lee Childa. 

Seznam rubrik