Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Někdo chválil seriál "Roky roky", tuším britský, a když jsem uviděl první díl - ulekl jsem se: multi-kultirodina, běloch má za manželku černošku ostříhanou dohola, bílá babička, syn homosexuál, najde si homosexuála z Ukrajiny, migranta, a děti - jedno vypadá, že umírá na rakovinu a druhé je nějaký Japonec a další teenegerka má deprese... Wau! Chybí tam asi už jen nějaká schizofrenie a autismus. Nebo nějaký invalida na vozíčku...Tak to nedám, zjistil jsem u druhého dílu. Chápu, že Britové to opravdu multikulti a teplé mají, ale my zatím ne, takže to působí jako parodie na budoucnost. Ze zoufalství se dívám na Panoptikum města pražského - krásný starý svět. Nikde žádný černoch a všihcni jsou hetero.

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Mám obavy že všechno, co je dnes docela normální, bude zanedlouho ne-normální. Zapomíná se na to, že všechno, co se lidem nutí násilím, tlačí horem-dolem , dočká se opačných výsledků, než jejich tvůrci očekávali. "Když se příliš tlačí na pilu, ta praskne". Karma. R^

0 0
možnosti
PB

..... dávno temu jest,- Sidney Poitier jako detektiv v Žáru noci!,- slušně to se mnou zamávalo,- bych teho bílýho šerifa nejradši vodstřelil! ........ by mě tenkrát nenapadlo, že sa dožiju opačnýho extrému v podobě "only for black!"R^

2 0
možnosti
Foto

Nedožijete se toho, protože před sledováním takového filmu budete muset prokázat, že nejste běloch. ;-D

0 0
možnosti
JL

V tom případě pomohou jen filmy pro pamětníky.;-D

Ukázat současnému světu záda a zavzpomínat jak to kdysi všechno bylo krásné.

2 0
možnosti
Foto

Doporučuji seriál Black Space (izraelský). Skvělá kriminálka, ani jeden mouřenín.

0 0
možnosti
Foto

Dokonce i v Babičce je černý myslivec! ;-D

1 0
možnosti
Foto

J81a72n 96A92n84d68r77l59e

12. 6. 2021 15:22

proč zmiňujete konkrétně člověče!!!;-O Co Vám ta Němcová udělala?!;-€ Děláte z ní terč....;-( a nebude dlouho trvat....Rv

ale zatím ;-D

2 0
možnosti
Foto

J47o24s16e57f 12B98á55r58t82a

12. 6. 2021 14:41

Já jsem měl dnes zelenou polévku z medvědího česneku. Je to O.K. ?

0 0
možnosti
KT

Kam Kašpárku, kampak jdete?

3 0
možnosti
JH

Z těch nově natáčených filmů, už nápadně či nenápadně ziideologizovaných, kde cenzura TAKÉ hlídá správný počet černých tváří, jde strach.

Jen abychom jednou neříkali: Zlatí komunisti!:-)

1 0
možnosti
KT

Vy už to říkáte, Josefe...

4 0
možnosti

Pěkně a hlavně s konkrétními příklady jste to vystihl. Přiznám se, že nikdy jsem nebyl rasista ani náhodou, a když jsem třeba poslouchával rádio Luxembourg, vůbec jsem netušil, že Chuck Berry, Fats Domino nebo Little Richard atd. jsou černoši. A když jsme to často až po letech zjistil, tak jsem to bral úplně normálně, bez nějakýho překvapení. Prostě každej jsme nějakej, jak jsem věděl od Chaloupky strýčka Toma, či Afrik Hanzelky a Zikmunda atd. Ale poslední dobou jsou mi třeba černoši, hrající fotbal v Anglii, šíleně protivní, kdoví čím to asi je?;-D

7 0
možnosti
ND

Teda... Tak to já jsem věděla už tenkrát a na Louis Armstrongovi jsem byla v Lucerně, sice až nahoře a na stání, ale zážitek úžasný až do smrti...

Laxik jsme poslouchali na tranzistoru na kterém byly zavařovací gumou připevněny dvě plochý baterie :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 23,26
  • Průměrná čtenost 848x
Moje motto je "doufej v nejlepší, počítej s nejhorším". To je také heslo mého oblíbeného hrdiny Jacka Reachera od Lee Childa. 

Seznam rubrik