Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P13a87v36e52l 69V70é58b50r

1. 3. 2021 17:09

Pane Kašpárku, účastnil jsem se, jako amatérský nadšenec/diletant pro tajemno, ve zmíněné době seismického měření u hradu Veveří. Moc si toho nepamatuji, protože jsem se účastnil pouze krátce a časem jsem pustil celou věc z hlavy.

Co si ale pamatuji, tak to, že předběžné vyhodnocení na místě ukazovalo na existenci dutiny, snad i chodby mezi kaplí a hradem. Nicméně k důkladnému vyhodnocení nedošlo, celá věc rychle utichala a nakonec jsem se dozvěděl, že se výsledky jaksi měření ztratily...

Také si pamatuji, že jsme byli v průběhu měření v terénu z dálky sledováni, ale to možná ani není taková záhada, tehdy k tomu stačilo málo.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za zajímavé doplňující informace o seismickém měření u hradu Veveří. Dovolil bych si Vás požádat, pokud si ještě na něco vzpomenete ohledně této akce, pošlete mi to, prosím, na: fkasparek@post.cz

0 0
možnosti

Aneb jak praví klasik (F.Holtzman): "Když tomu chcete věřit, co bych vám to vymlouval?"

1 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 23,48
  • Průměrná čtenost 848x
Moje motto je "doufej v nejlepší, počítej s nejhorším". To je také heslo mého oblíbeného hrdiny Jacka Reachera od Lee Childa. 

Seznam rubrik