Diskuse

Být či nebýt

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prozkoumejte si jaké jsou podmínky testování i očkování na Slovensku a reakce parlamentních stran tak bude ještě evidentnější.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý článek, karma. Docela mne zaujalo to podmínečné schválení s doložením střednědobých komplikací do konce roku 2023. Takže i EU tak dává nejevo, že jde o nevyzkoušenou vakcínu a že jde o nouzové nasazení. No takže ti, co na toto poukazují, prostě mají pravdu..... Tak to mi povězte, co je na tom tak složitého.....- - - Jasně je-li člověku 85 let tak asi jej nějaká autoimunitní reakce v horizontu 3 nebo 5+ let zajímat extra nemusí, a i kdyby, případná nákaza covidem pro něj bude statisticky třeba milionkrát horší věc /resp. nekonečněkrát, protože jej zabije). Nicméně dost budu váhat, budou-li mi vnucovat očkování u mých školou povinných děcek. Přece jen, za uplynulý rok epidemie jsme se úspěšně zvládli chránit, tak to snad ještě ten půlrok nebo rok vydržíme.

2 0
možnosti

Souhlasím s Vašim hodnocením situace. Jako další otázku přikládám prakticky hrobové ticho o Ruské vakcíně, se kterou se "nakládá" dle informací již v třiceti zemích po světě.

Nezdá se mi ale Vaše hlavní otázka pokud by stála sama o sobě. Jsem také pro svobodné rozhodování o svém zdraví. Každé rozhodnutí má ale několik stran. Nevím jak to výstižně napsat a nepokládám to jako rozhodování o účinnosti nebo kvalitě očkování obecně. Příklad : odmítnu očkování a zkomplikuji si zdravotní stav, což by se mi s velkou pravděpodobností jako očkovanému nestalo. Mám i poté právo na plnou pomoc zdravotního systému ? Pokud si budu organismus huntovat alkoholem a drogami - mám nárok vznášet nároky na plnohodnotnou starost celého systému? Jak po zdravotní tak po sociální stránce ?

2 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 22,33
  • Průměrná čtenost 848x
Moje motto je "doufej v nejlepší, počítej s nejhorším". To je také heslo mého oblíbeného hrdiny Jacka Reachera od Lee Childa. 

Seznam rubrik