Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hm...tak to by bylo něco pro mne. Takový majitel psího hotelu. Je mi proti srsti když si někdo hojí mindrák na poslušnosti psa. Tedy, ale velký pes by měl umět základní povely, a nebo musí zůstat na vodítku, aby někoho nepoděsil.

Té vaší Daisy se nedá nic odepřít. Je to nádherná boxerka.

Díky za vyprávění.

1 0
možnosti

Já jsem si asi své potřebné a chtěné odcestoval a tak delší cesty již moc nejsou v plánu a pokud ano,pejsan se tam musí vejít se svým pobytem. Jedno takový odložení u podobné kreatury by mi ho asi doživotně poznamenalo. I když jistě se najdou kvalitnější pečovatele i se svými zařízeními. Ale jak to vlastně se slečnou Daisy dopadlo?

1 0
možnosti
Foto

Daisy jsme se už nikdy nepokoušeli nikam "odložit". Vybíráme cíle cesty, kde jsou hafani vítáni. Třeba minulý rok jsme to vyřešili pronájmem celé chaty (na Slovensku) na týden. Byli s námi i naši dospělí synové a vnučky. Ten mladší má psa (Šiba) jménem Daiči. S Daisy jsou rivalové i kámoši.

1 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 23,45
  • Průměrná čtenost 848x
Moje motto je "doufej v nejlepší, počítej s nejhorším". To je také heslo mého oblíbeného hrdiny Jacka Reachera od Lee Childa. 

Seznam rubrik