Diskuse

Planeta opic

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Filmová verze se od knižní předlohy liší nejenom závěrem, ale vlastně celým svým pojetím (to jak opice na planetě Zemi "převzali" vládu). Nejvíce se knize blíží právě filmová verze z roku 2001 s Markem Wahlbergem v hlavní roli, i když uznávám, že úplně první zpracování s Chartonem Hestonem je divácky nejpřitažlivější.

1 0
možnosti
ZZ

pozdě, opice se derou k moci!

2 0
možnosti
FL

První díl jsem viděl v kině jako malý kluk. Uvaděčka říkala, že budu brečet a brečel jsem. Čekal jsem že blog bude na politické téma, jako je jich tu většina a že pasáž o tom, jak opice ničí lidské sochy bude připomenutím, jak Islámský stát ničil historické památky ...

3 0
možnosti
JB

Nejen IS ničí historické památky.

1 0
možnosti
ND

Konec z knížky Planeta opic byl pro mě daleko překvapující a lepsi než ve filmu, i když beznadějnější než ve filmu. Ale film byl skvělý, další díly už pro mě neměly ten punc originality, prekvapeni a myšlenku...

0 0
možnosti
JB

Do nitra Planety opic se mi ještě celkem líbilo. Ty zbylé si už ani nepamatuju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 23,44
  • Průměrná čtenost 848x
Moje motto je "doufej v nejlepší, počítej s nejhorším". To je také heslo mého oblíbeného hrdiny Jacka Reachera od Lee Childa. 

Seznam rubrik