Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

vyčníváte z řady - o Putinovi lze psát bez problému cokoli, ale musí to být vůči němu negativní. Pokud se této zásady budete držet, nebudete mít se zdejšími politruky problém

2 0
možnosti
Foto

Vystihl jste to přesně. Ale jak zaznělo ve filmu Přelet nad kukaččím hnízdem - Aspoň jsem to zkusil.

1 0
možnosti

Tak tohle vám tady moc nepomůže:-)

0 0
možnosti
Foto

Já vím, ale nějak jsem si nemohl pomoct. Jinak díky.

0 0
možnosti

Můj názor, ale není to mé tvrzení je, že posuzování článků a komentářů podle kodexu je různé, viz slovník

https://www.slovnik-synonym.cz/web.php/slovo/ruzny

0 0
možnosti
Foto

Kodex blogera - zní to vznešeně a ušlechtile. Bohužel, ve skutečnosti je to jen sofistikovaný nástroj jak umlčet, co se nehodí.

2 0
možnosti
Foto

S různými administrátory mám různé zkušenosti. Někdy i hrůzné. Zlaté časy, kdy jsem ještě psal na Bigblogeru v Lidových novinách. To bylo ještě období relativní svobody i když už i tehdy byli mnozí blogkolegové, kterým tam bylo zakázáno publikovat. Tady je to ještě horší a obávám se, že bude hůř...

1 0
možnosti
Foto

Děkuji všem za komentáře. Ať se Vám daří.

0 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 23,48
  • Průměrná čtenost 848x
Moje motto je "doufej v nejlepší, počítej s nejhorším". To je také heslo mého oblíbeného hrdiny Jacka Reachera od Lee Childa. 

Seznam rubrik